»Pharrell Williams je vizionar, čigar kreativna področja se raztezajo od glasbe do umetnosti – in do mode, pri čemer se je v zadnjih 20 letih uveljavil kot kulturna svetovna ikona.«
»Način, kako podira meje po različnih svetovih, ki jih raziskuje, se sklada s statusom Louisa Vuittona kot kulturne hiše, pri čemer krepi svoje vrednote inovacij, pionirskega duha in podjetništva.«
»LMVH si z novimi potezami prizadeva, da bi postala sodobna luksuzna blagovna znamka, s katero se potrošniški dinamični kitajski milenijci in generacija Z povežejo.«
»V vse stvari je lahko vnesel kar koli, materiale, kot je čipka, versko simboliko, ulično kulturo in visoko modo, in to je naredil tako, da je še kako delovalo.«
»Ni meja. Življenje je prekratko, da bi zapravil en sam dan za to, da bi privolil v to, kar ti nekdo reče, kaj lahko narediš, namesto da se sam zavedaš, kaj zmoreš.«
»Znamka LVMH je sinonim za razkošje in ima kot taka odgovornost, da neha izdelovati vedno nove kolekcije. Tekstilno industrijo so s tem početjem prignali do roba.«